گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

کتاب «بهتر از تو نداشتم» منتشر شد | درباره اولین شهید «فاطمیون» فارس 

  • کد خبر: ۱۷۶۰۰۷
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
کتاب «بهتر از تو نداشتم» منتشر شد | درباره اولین شهید «فاطمیون» فارس 
کتاب «بهتر از تو نداشتم»، روایتی مستند از شهید مدافع حرم، سیدجواد سجادی، چاپ و منتشر شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، کتاب بهتر از تو نداشتم روایتی مستند از شهید مدافع حرم، سیدجواد سجادی، است که محمدجواد رحیمی آن را بر اساس تحقیقات عبدالرسول محمدی و زهراسادات هاشمی پدید آورده است.

سیدجواد سجادی از افغانستانی‌های مقیم شیراز بود که در ۲۲سالگی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خود را به سوریه رساند و در ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. او اولین شهید «فاطمیون» استان فارس است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

سنگ گذاشتند روی پیکر جواد و خاک ریختند رویش. دیگر تمام شد، دیگر از هم کنده‌ شدیم، دیگر باور کردم که نمی‌بینمش، مگر آن دنیا. زیر لب گفتم: «به عمه ما، حضرت زینب (س)، سلام برسان. به مادرم، حضرت فاطمه (س)، سلام برسان. به حضرت فاطمه و حضرت زینب (سلام الله علیهما) بگو من بهتر از تو نداشتم. تو بهترین هدیه خدا به من بودی. پدرم بودی، مادرم بودی که دادمت در راه عمه سادات.»

کتاب بهتر از تو نداشتم را انتشارات «راه یار» در ۱۶۸ صفحه و به قیمت ۶۰هزار تومان منتشر کرده است.

منبع: ایبنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->